Leveransfråga

Når kommer leveransen min?

For å finne ut leveringsstatusen din så raskt som mulig – fyll ut skjemaet nedenfor og send det til oss, så vil vi kontakte deg umiddelbart

 

Henting

Produktene kan hentes i Laholm. Alle bestillinger / kjøp gjøres via nettstedet, vi har ikke mulighet til å håndtere bestillinger på stedet i Laholm. Hvis du vil hemte produktene dine. Bestill først og velg hentingsalternativet i kassen – send oss ​​en e-post på kundservice@plastexperten.se for datoen for henting  – takplast og kanalplast kan normalt hentes innen 3-5 virkedager etter bestilling. (Glass tak og rammer har vanligvis 2-4v leveringstid – kan variere). Henting er tilgjengelig som fraktalternativ når du bestiller.

Adress: Laholm, Profilgatan 1, Sverige

 

Det mangler noe i leveransen min?

På følgeseddelen må det oppgis antall pakker – blir de levert? Er det noen merknad på følgeseddelen fra transportøren? Hvis du finner ut at noe mangler i leveransen – noter på følgeseddelen og be sjåføren om en signatur. Gi deretter tilbakemelding via skjemaet nedenfor – skriv inn ordrenummeret ditt og beskriv hva som mangler

 

Leveringen min er skadet.

En skadet levering kan bare rapporteres innen 7 dager etter ankomst. Det kan ikke rapporteres etter monteringsstart. Hvis det er en skade på leveransen, må det gjøres et varsel på følgeseddelen som sjåføren tar med seg.

Ta bilder av eventuelle skader og legg ved i skjemaet nedenfor – vi vil snart komme tilbake til deg.

Det er viktig å oppgi skadens omfang i beskrivelsen. Hvor på platene, antall plater osv.

 

I emneboks – fyll ut bestillingsnummeret ditt.

 

[contact-form-7 id=»3429″]